"Orice poți să faci, sau visezi că poți să faci, începe să faci! Curajul este un amestec de geniu, magie și putere." – Johann Wolfgang Von Goethe
Succesul în afaceri este conditionat de existenta unei idei de afaceri bune și de calitățile persoanei care va coordona afacerea. Sansele de reușită pot fi crescute printr-o pregătire teoretică și practică riguroasă.

Pentru cei care doresc să-și infiinteze sau să-și dezvolte propria afacere și au nedumeriri cu privire la modul în care ar putea să realizeze acest lucru, Fundatia ALTAIR organizează, cursul de specialiare “COMPETENȚE ANTREPRENORIALE”, care oferă instrumentele teoretice și practice necesare , pentru ca dorinta să devină realitate.
Cursul este util atât celor care doresc să-și înfiinteze sau să-și dezvolte propria afacere în Romania, sau în afara granitelor ei, cât si persoanelor care doresc să obtină fonduri nerambursabile pentru demararea unei afaceri prin programul cunoscut sub numele “START UP NATION”.
Scopul acestui curs constă în a crea un experiment prin care să prezentam celor interesați o modalitate prin care ar putea să înceapă afacerea visată, fără a investi bani mulți , doar cu puțin timp alocat pregatirii în domeniul antreprenoriatului, creativitate și dorința de a realiza ceea ce și-au propus.

AVANTAJELE PARTICIPARII LA CURS
Prin participarea la curs, persoanele interesate să acumuleze competenţele generale şi specifice, esențiale pentru a iniția și dezvolta o afacere, clasică sau pe internet, precum și persoanele care doresc să descopere noi modalități de a-și dezvolta business-ul actual, vor beneficia de următoarele avantaje:

  • Vor putea să-și valideze ideea de afaceri. Astfel, pe parcursul cursului, vor avea șansa de a discuta cu lectorii și de a afla informații privind punctele tari și punctele slabe ale afacerii , despre cum răspunde afacerea nevoilor potențialilor clienți identiicați și, nu în ultimul rând, care ar putea fi impactul afacerii asupra potențialilor clienți.
  • Vor învăța cum trebuie să gândească planul de investiții pentru ca afacerea să aibă șanse de succes.
  • Vor învăța cum să realizeze “ Planul de Afaceri”
  • Vor învăța cum sa elaboreze planul de marketing în corelaţie cu planificarea şi gestionarea generală a bugetului firmei, ținând cont de evoluțiile pieței și ale mediului de afaceri corespunzator acesteia.
  • Vor dobândi cunoştinţe și tehnici avansate, necesare pentru promovarea și vânzarea produselor realizate, sau a serviciilor oferite potențialilor clienți.
  • Vor învăţa cum să dezvolte în mod profitabil un proces de vânzare.
  • Pe lângă asistență, servicii personalizate de consiliere, consultanță și mentorat pentru înființarea și dezvoltarea afacerii, vor beneficia de monitorizarea implementării planului de afaceri realizat, pe o perioadă de 3 luni de zile, incepând cu data demarării afacerii.

AVANTAJELE CURSURILOR ONLINE
Cursurile Online permit celor care deja activează în industrie, agricultură sau în domeniul serviciilor, să obțină cunoștințe și informații noi, pe care le pot aplica imediat sau în viitor. Cursanții pot continua să lucreze full time și să parcurgă , în același timp, cursul ales. Fiecare cursant își stabileste singur orarul de studiu, în funcție de propriul timp liber disponibil. 

DURATA CURSULUI
Cursul se desfășoară pe parcursul a 208 ore, și are la bază atât prezentările trainerilor cât și aplicații practice și studii de caz.

COMPETENȚE PROFESIONALE DOBÂNDITE
La finalul cursului, absolvenții vor dobândi atât competențe tehnice, cât și practice, privind:

  • Identificarea oportunităților pentru activități personale, profesionale și/sau de afaceri ;
  • Identificarea şi analizarea riscurilor şi a modalităților de abordare a acestora;
  • Orientarea muncii echipelor şi indivizilor pentru realizarea obiectivelor organizaţionale;
  • Asigurarea resurselor operaţionale pentru afacere;
  • Estimarea resurselor, identificarea surselor şi elaborarea de proiecte pentru asigurarea finanțării afacerii;
  • Promovarea afacerii în mediul de afaceri.

TEMATICA CURSULUI

  • INTRODUCERE IN ANTREPRENORIAT
  • DEBUTUL UNEI AFACERI
  • STRATEGIA DE MARKETING
  • POLITICA DE PROMOVARE
  • FINANȚAREA UNEI AFACERI
  • DEZVOLTAREA PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR
  • STRATEGII DE DEZVOLTARE ȘI RISCURILE AFACERII
  • NEGOCIEREA ÎN AFACERI
  • EVIDENTA CONTABILA
  • PLANUL DE AFACERI ( Planul de productie ; Planul de marketing; Planul de management;Planul financiar )

METODA DE INSTRUIRE
Programul utilizează tehnici europene de predare și intruire, se bazează pe interactivitate, aplicații, exerciții și oferă participanților posibilitatea de a-și dezvolta rapid aptitudinile, abilitățile și competențele specifice demarării și dezvoltării unei afaceri.

CONDIȚIE DE ÎNSCRIERE LA CURS
Pregatirea generală minimă pentru înscrierea la programul de formare : învătămant minim obligatoriu, respectiv absolvent a minim 8 clase.

ACTELE NECESARE ÎNSCRIERII
- Copie CI - Copie Certificat de nastere
- Copia ultimului act de studiu
- Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul)

PROCEDURA DE ÎNSCRIERE
Pasul 1: Formularul de Inscriere
Solicitați formularul de înscriere la curs, pe adresa : fundatia_altair@yaoo.com . După primirea formularului , completați corespunzator spațiile, iar la final, vă rugăm să semnați formularul .

Pasul 2: Expedierea formularului
Expediați formularul completat, copia actului de identitate și a certificatului de absolvire a învățămantului general obligatoriu, pe următoarea adresa de email: fundatia_altair@yahoo.com
Restul documentelor solicitate vor fi trimise la data începerii cursului.

Pasul 3: Achitarea taxei de participare la curs
După ce veți primi confirmarea inscrierii, din partea Fundației ALTAIR, va trebui să achitați taxa de participare la curs. Condiițile de achitare a taxei și coordonatele noastre bancare vor fi incluse in e-mail-ul de confirmare a înscrierii.
Această taxă poate fi achitată in două tranșe, respectiv: după primirea înstiințării privind completarea grupei de cursanți și apoi înainte de evaluarea cunoștințelor și deprinderilor dobândite prin participarea la curs.

Pasul 4: Începerea cursului
La data începerii cursului veți primi un email introductiv în care vi se vor comunica datele de logare în aplicația online.
Menționăm că data de începere a cursului va fi stabilită în funcție de completarea unei grupe formată din 28 de înscrisi și acceptati.
Cursurile se desfășoară pe tot parcursul anului, data deschiderii fiecarui curs fiind programată după formarea grupei, în ordinea admiterii și finalizării înscrierii.

ÎN LOC DE CONCLUZIE
Dacă oferta Fundației ALTAIR reprezintă cu adevărat o soluție pentru ca ideea de afaceri, la care vă gandiți , sa devină realitate, ne puteți contacta pe adresa de e-mail : fundatia_altair@yahoo.com , pentru a stabili împreună condițiile și formalitățile legale, prin care fundația poate deveni partenerul dumneavoastră de formare profesională, asistență, consiliere și consultanță în vederea înființării și dezvoltării afacerii dorite.
De asemenea, așteptăm cu interes sugestii din partea dumneavoastră privind modul în care putem îmbunătăți oferta noastră și calitatea serviciilor de formare profesională în domeniul antreprenoriatului.